2013. augusztus 11., vasárnap

Visszatértem! :)

Éééés újra itt!!! :D
Sziasztok visszatértem a nyaralásból! :)
Nem tudom hogy kíváncsiak vagytok e rá de azért leírom hogy hol voltam. ^^.
Nah szóval:
Délelőtt 10-re értünk le Balatonfüredre. Ahogy beértünk a strandra már futottunk is bele a vízbe. Gyönyörű tiszta volt a víz, és nagyon meleg is. Rengeteget labdáztunk, fagyiztunk, homokvárat építettünk (ami nekem kevésbé sikerült xD) stb. Egyszer már estefelé amikor bementünk a vízbe a fejünk fölött ment el egy repülő. Elég messze elrepül és elkezdett mutatványokat csinálni. Felrepült a magasba füstöt húzott maga után, aztán hirtelen lefele kezdett zuhanni és szinte már súrolta a vízfelszínt. Aztán ismét felrepült és a füstével rajzolt nekünk egy nyíllal átszúrt szívecskét. Kb este 7 kor mentünk ki a strandról, hogy még legyen időnk sétálni egyet a part közelábe. Mikor sétáltunk megláttunk egy bácsit akinek egy hatalmas albínó burmai piton volt a nyakába. Odamentünk és lefényképezett vele.
A fejemet ne nézétek... xd Én a rózsaszín amy winehouse-os pólós vagyok... Mellettem pedig a nővérem van. :)
Ezután még sétáltunk egy kicsit aztán elindultunk és 10re értünk haza. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése